Tervetuloa.

Toimin kampaajana jo ties kuinka monetta vuotta..

Kauheasti mulla on ainakin kerrottavaa..tai oli noin kolme tuntia sitten, kun päätin aloittaa oman blogin.

Ikää on 24v, olen siis suomeksi keskenkavuinen. ; ) Minulla on myös pahansuovat ja pirulliset mielipiteet joka perkuleen asiaan. Diplomaattisuutta yritän opetella, huonolla menestyksellä. Mä olen vissiin sitä ihmistyyppiä, et mua joko inhoaa, tai sit ollaan parhaita kavereita. Ensimmäistä sorttia taitaa olla enemmän. Ja juu, työstäni aion myös jotain kertoa. Toki niin, ettei yksittäiset ihmiset ole tunnistettavissa. Katsokaas, mä olen diplomaatti. ; )

Jotain kai inhimillisyydestäni kertoo, se että "omistan" aviomiehen lisäksi myös kaksi ihmislasta. Eli kolme ihmistä jotka minusta pitää. Toivottavasti.

Mä olen erakkotyyppiä, joten tämä tuntuu mukavalta paikalta purkaa mietteitä. Kun ystäviäkään ei ole. ; )